Valsts un pašvaldības ziņas

“Latvijas Valsts ceļiem” jauns valdes priekšsēdētājs

Publicēts: 27.09.2021
Skatījumi: 1217
“Latvijas Valsts ceļiem” jauns valdes priekšsēdētājs

lazdovskismartins

VSIA Latvijas Valsts ceļi (LVC) akcionāru sapulcē 24.septembrī pieņemts lēmums iecelt Mārtiņu Lazdovski par LVC valdes priekšsēdētāju uz piecu gadu termiņu, ziņo LVC.

Mārtiņš Lazdovskis kopš 2015.gada bijis LVC valdes loceklis, līdz tam bijis Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvaldes loceklis, Ekonomikas ministrijas valsts sekretārs, Tieslietu ministrijas valsts sekretārs, bet vēl iepriekš – Valsts zemes dienesta ģenerāldirektors.

Kā lielākos tuvāko gadu izaicinājumus LVC Mārtiņš Lazdovskis sauc ceļu ikdienas uzturēšanas darbu tirgus atvēršanu, kas prasīs pārmaiņas gan LVC kompetencē, gan struktūrā. Izaicinājums būs arī konsekventa izstrādāto valsts galveno un reģionālo ceļu attīstības programmu un vīziju realizācija. Valsts ceļu tīkla attīstības vīzijas līdz 2040.gadam realizācija jau ir sākta, tuvākie projekti tās ietvaros ir Rīgas apvedceļa pārbūve, duālais tilts pār Daugavu un Ķekavas apvedceļš. Katrs no šiem projektiem atsevišķi un vīzijas realizācija kopumā prasa no uzņēmuma darbiniekiem arvien jaunas kompetences, virzību uz rezultātu un atvērtību inovācijām.  

“Jebkurā organizācijā vai uzņēmumā vienmēr ir vieta darbības pilnveidošanai, uzlabošanai un Latvijas Valsts ceļi nav izņēmums. Esmu uzņēmies vadību ar mērķi padarīt to vēl efektīvāku, orientētu uz sadarbību un rezultātu. Kā savu uzdevumu uzņēmuma vadībā redzu tā kompetences un ekspertīzes nepārtrauktu pilnveidošanu. Latvijas Valsts ceļi jau tagad ir augsta kompetence ceļu nozarē, un mums jāturpina tiekties uz vīziju, kuru esam nosprauduši – būt par kompetentāko ilgtspējīgu transporta risinājumu un mobilitātes attīstības virzītāju,” pauž LVC valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Lazdovskis.

Latvijas Valsts ceļi ilgus gadus strādā ievērojama finansējuma deficīta apstākļos, kad naudas nepietiek, lai veiktu visus darbus, kas būtu nepieciešami uz 20 000 kilometru valsts autoceļu. Arī šādos apstākļos uzņēmums ir spējis nodrošināt, ka neviens ceļš vai tilts nav sabrucis, pakāpeniski uzlabojot tehnisko stāvokli uz tiem ceļiem, kur lietotāju ir visvairāk. Arī turpmāk mums būs vēlmes jāsamēro ar iespējām, tāpēc īpaši būtiski ir strādāt konsekventi, vadoties strikti pēc kritērijiem un prioritātēm. Mēs noteikti varam strādāt vēl efektīvāk, uzlabot būvdarbu un projektēšanas plānošanu, sākt jaunas programmas ceļu uzturēšanas jomā, kur ir ļoti daudz darāmā, labāk sadarboties ar pašvaldībām un citiem partneriem. Mūsu uzdevums nav sagādāt darbu projektētājiem vai būvniekiem, bet gan pieejamā finansējuma ietvaros nodrošināt iespējami labākus ceļus iedzīvotājiem,” pārliecināts Lazdovskis.

Vairāk informācijas par Mārtiņu Lazdovski.

toggle icon